Helpompi tapa parempaan lopputulokseen.
Automatisoi tarviketoimituksesi Oiva-tulostinhallinnalla
Oiva-tulostinhallinta automatisoi tarviketoimituksesi, jolloin sinä voit palvella useampaa asiakasta vähemmällä vaivalla. Työaikaa säästyy ja jokainen laite saa oikeat tarvikkeet oikeaan aikaan.
Oiva-tulostinhallinta toimii sekä laite- että tilausrekisterinä. Ohjelmisto perustuu laitteen ilmoittamiin tarviketasoihin ja toimii lähes kaikilla tulostinmerkeillä ja -malleilla.
Järjestelmän käyttöönotto aloitetaan laitekartoituksella, jonka perusteella luodaan listaus asiakkaan tulostinmalleista, käytettävistä tarvikkeista, tarvikekoodeista ja toimitusosoitteista.
Laitekartoituksen jälkeen tulostinympäristöön asennetaan sovellus, joka hakee tulostimilta tulostusmäärät ja tarviketasot määrätyin väliajoin ja lähettää ne palveluun automaattisesti.
Kerättyjä tietoja voidaan käyttää laskutuksessa, tavarantoimituksessa sekä tulostinympäristön suunnittelussa.
Miksi automatisoida?
Oiva-tulostinhallinta vähentää paitsi verkkotulostimien manuaaliseen tarvikkeiden tilaamiseen ja tulostusmäärien keräämiseen kuluvaa työaikaa, myös varastotilan tarvetta, sillä tarvikkeita ei tarvitse pitää saatavilla yllätystilanteita varten. Ohjelmiston avulla tarviketilaukset tehdään suoraan järjestelmästämme, eikä asiakkaan tarvitse lainkaan huolehtia asiasta!
Loppuasiakkaalle Oiva-tulostinhallinta tuo varmuutta arkeen. Asiakas voi luottaa, että verkkotulostimien tarvikemäärät ovat aina ajan tasalla, eivätkä tarvikkeet pääse loppumaan yllätyksellisesti. Asiakkaan ei myöskään tarvitse tilata tarvikkeita itse, vaan ohjelmisto hoitaa kaiken hänen puolestaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen.